Операторът приел обаждането ще уточни най-удобния за Вас начин на плащане.
Приемаме плащане по следните начини:
- в брой на каса – операторът ще Ви информира за най-близката до Вас каса.
- в брой на място – предварително уведомете операторът, че желаете плащането да се извърши на място.
- по банков път – операторът ще Ви информира за детайлите и банковата сметка.
- с кредитна или дебитна карта на каса – операторът ще Ви информира за най-близката каса.
Плащането се извършва преди извършване на услугата.
Касов бон се издава за всяко плащане в брой или с карта.
Ако желаете фактура, заявете на оператора, за да може същата да Ви се издаде и да се предостави по удобен за Вас начин. Съгласно чл. 113, ал. 4 от ЗДДС, фактура се издава до 5 дни от датата на постъпило плащане или датата на извършване на услугата, което е настъпило първо.
Сумата по заплатена услуга не се възстановява, освен в случаите на летален изход на лицето, към което е насочена услугата, преди тя да бъде извършена.
Плащането трябва да бъде преди използването на частните линейките. Предварително нашите оператори ще уточнят с вас по какъв начин желаете да платите.
Ние ви предлагаме няколко варианта на плащане, за да изберете най-удобният за вас.
Имате възможност да платите по банков път, в брой на каса, в брой на място и с кредитна или дебитна карта. Независимо какъв метод ще изберете, ще получите касова бележка.
Да, издаваме фактури. За да получите фактура, трябва при заявяване на услугата да информирате оператора.
В случаите, когато предпочитате да платите чрез банков превод, ще получите банковата сметка от оператора, на когото заявявате линейка.
Ние разполагаме, с няколко офиса за работа с клиенти. Когато заявите линейка, нашият оператор ще ви насочи към най-близкият до вас.